In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل: فيديو الخرائط لا يلمح إلى شكل واجهة Android N

بواسطة أحمد علاء 3/2/2016 12:41:00 AM


منذ أيام قليلة قامت جوجل بنشر تغريدة على حساب الخرائط الرسمي على تويتر تذكر فيها بعض مميزات تطبيق Google Maps وظهر في الفيديو هاتف Nexus 6P بدون درج للتطبيقات وهو ما جعل البعض يتوقع أن هكذا قد تكون واجهة Android N حيث ذكرت بعض التسريبات أن هذا الإصدار من أندرويد لن يأتي بدرج للتطبيقات.

اليوم جوجل أكدت لموقع Droid Life أن هذا الفيديو مجرد تصميم تخيلي ولا يُلمح لأي شئ كما ذكرت بعض الأخبار الفترة الماضية ومتوقع أن تعلن جوجل عن النسخة التجريبية من Android N يوم 18 مايو وستكشف عن مميزات الإصدار الجديد من أندرويد خلال أحداث مؤتمر I/O 2016.

المصدر