In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

الطلب المسبق على هاتفي Galaxy S7 و S7 Edge يحطم الأرقام القياسية

بواسطة أحمد علاء 3/2/2016 1:13:00 AM


يبدو أن مبيعات الـ Galaxy S7 و S7 Edge ستكون جيدة وستفوق مبيعات الـ Galaxy S6 والـ S6 Edge كما توقعت سامسونج حيث ظهر تقرير اليوم يؤكد أن الطلب المسبق على الـ S7 و S7 Edge حطم الأرقام القياسية التي حققتها هواتف سامسونج الرائدة التي تم إطلاقها الأعوام الماضية.

التقرير ذكر أن الطلب المسبق على هاتفي Galaxy S7 و S7 Edge حطم الأرقام القياسية في كل الدول التي يتوفر فيها الهاتف للطلب المسبق وأضاف التقرير الذي يأتي من روسيا أن الطلب على هاتف Galaxy S7 Edge أعلى من الطلب على الـ S7.

التقرير أكد أن نسبة الطلب على الـ Galaxy S7 Edge في روسيا تصل إلى 64% بينما نسبة الطلب على الـ Galaxy S7 هي 36% وسيتوفر كلا الهاتفين للبيع في 60 دولة يوم 11 مارس.

المصدر