In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

شاومي باعت 200 ألف نسخة من هاتف Mi 4S في يوم واحد فقط

بواسطة أحمد علاء 3/4/2016 12:05:00 AM


شاومي كانت أعلنت عن هاتف Mi 4S نهاية الشهر الماضي وتوفر الهاتف للبيع في الصين بداية الأسبوع الحالي واليوم وسائل الإعلام الصينية كشفت عن عدد مبيعات الهاتف في اليوم الأول له.

وفقاً لوسائل الإعلام الصينية شاومي باعت 200 ألف نسخة من هاتف Mi 4S في اليوم الأول من توفره للبيع في الصين وذكر متجر Suning في الصين إنهم أستطاعوا بيع 110 نسخة من الهاتف في يوم الإطلاق.

وبالطبع الهاتف لا يتوفر للبيع عبر متجر واحد فقط في الصين حيث يُباع عبر أكثر من متجر وعلى الإنترنت كذلك ويبدو أن الرقم الذي ذكرته وسائل الإعلام الصينية صحيح ويتوفر الهاتف للبيع في الصين بسعر 260 دولار.

المصدر