In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سوق دوت كوم يعلن عن توفر هاتفي Moto G 2015 و Moto X Play في مصر

بواسطة أحمد علاء 3/4/2016 2:31:00 AM


موتورولا كانت أعلنت عن هاتفي Moto G 2015 و Moto X Play في الربع الأخير من العام الماضي وكلا الهاتفين متوفرين للبيع في عدد من الدول ولكن للأسف غير متوفرين للبيع في مصر وأغلب الدول العربية.

اليوم متجر سوق دوت كوم مصر أعلن رسمياً عبر موقعه الرسمي عن عقد شراكة مع موتورولا وتوفير أجهزة الشركة للبيع في مصر والبداية مع هاتفي Moto G 2015 و Moto X Play وكلاهما سيكونوا متوفرين للبيع خلال يومين ولكن لم يكشف الموقع عن الأسعار.

بالطبع شئ ممتاز أن تتوفر أجهزة موتورولا للبيع في مصر وهذا الأمر كنت أتمناه شخصياً من فترة طويلة وهناك أخبار أن الموقع سيوفر كذلك أجهزة Nexus للبيع في مصر.

المصدر