In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هواوي قد تعلن عن هاتف P9 يوم 6 أبريل

بواسطة أحمد علاء 3/7/2016 8:18:00 PM


رأينا الفترة السابقة تسريبات عديدة عن هاتف هواوي القادم P9 والمتوقع أن يأتي بـ 4 نسخ مختلفة وهما P9 و P9 Lite و P9 Max ونسخة رائدة من P9 وكذلك تسربت العديد من الصور عن الهاتف.

واليوم كشف المسرب الشهير evleaks عن الميعاد المتوقع أن تعلن فيه هواوي عن هاتف P9 بنسخه المختلفة حيث ذكر على حسابه الرسمي على تويتر إنه متوقع أن تعلن الشركة عن الهاتف يوم 6 أبريل والذي سيوافق يوم الأربعاء.

كما ذكرنا الفترة السابقة تسربت أغلب مواصفات الهاتف بجانب توقعات عن السعر الذي سيتوفر به ويُمكنك التعرف على كل هذه التفاصيل من خلال هذا الرابط.

المصدر