In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

دروب بوكس لديها الأن أكثر من 500 مليون مستخدم مسجل في الخدمة

بواسطة أحمد علاء 3/8/2016 9:31:00 PM


أعلنت بالأمس دروب بوكس عن وصول عدد المستخدمين المسجلين في الخدمة إلى أكثر من 500 مليون مستخدم وكان التطبيق بداية العام الحالي تخطي حاجز المليار تحميلة على متجر تطبيقات أندرويد Google Play.

خدمة دروب بوكس للتخزين السحابي تعتبر هي الخدمة رقم واحد في هذا المجال ولكنها تواجه منافسات شرسة من iCloud و Google Drive و Box وغيرهم من خدمات التخزين السحابية الآخر ولكنها مازالت تعتبر الخيار الأول لكثير من المستخدمين.

يوجد 75% من المستخدمين المسجلين في خدمة دروب بوكس من خارج الولايات المتحدة على الرغم أن الشركة أساسها الولايات المتحدة ولكن يبدو أن المستخدمين هناك يعتمدوا على خدمات آخرى.

المصدر