In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هواوي تبدأ في إرسال الدعوات للصحفيين لحضور حدث يوم 6 أبريل

بواسطة أحمد علاء 3/8/2016 10:41:00 PM


الفترة السابقة رأينا العديد من التسريبات عن هاتف هواوي P9 وذكرت التسريبات أن الهاتف سيأتي بـ 4 نسخ مختلفة وإنه سيتم الإعلان عنه يوم 6 أبريل واليوم هواوي بدأت في إرسال الدعوات للصحفيين لحضور حدث خاص بها سيتم إقامته يوم 6 أبريل.

هواوي لم تذكر في الدعوة أي شئ يخص الـ P9 فقط مكتوب عليه "غير النظرة التي تنظر بها إلى العالم" مع هاشتاج عيون #OO وجملة أحفظ هذا التاريخ 6/4/2016 وسيتم إقامته في لندن ومتوقع بشكل كبير أن تعلن الشركة خلال هذا الحدث عن هاتف P9.



المصدر