In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج: الطلب على الـ Galaxy S7 و S7 Edge أعلى من المتوقع

بواسطة أحمد علاء 3/11/2016 12:14:00 AM


بداية الشهر الحالي ظهر تقرير يذكر أن الطلب المسبق على هاتفي سامسونج Galaxy S7 و S7 Edge حطم الأرقام القياسية واليوم سامسونج أكدت على هذا الأمر لوكالة رويترز.

يقول Dongjin Koh رئيس قسم الأجهزة المحمولة في سامسونج لوكالة رويترز أن الطلب المسبق على هاتفي Galaxy S7 و S7 Edge أعلى من المتوقع ولكن لم يذكر أرقام المبيعات.

وأضاف Dongjin Koh إنه يأمل أن يحقق هاتفي Galaxy S7 و S7 Edge مبيعات جيدة في الصين لكي تكون الشركة في الصدارة هناك حيث تواجه منافسة شرسة من العديد من الشركات مثل هواوي وشاومي وآبل.

المصدر