In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج باعت 100 ألف نسخة من الـ S7 والـ S7 Edge في كوريا الجنوبية في يومين فقط

بواسطة أحمد علاء 3/14/2016 11:14:00 PM


وفقاً لمصادر موقع Yonhap News سامسونج تمكنت من بيع 100 ألف نسخة من هاتفي Galaxy S7 و S7 Edge في يومين فقط في كوريا الجنوبية.

وتقول مصادر الموقع أن يوم 11 مارس وهو اليوم الذي توفر فيه هاتفي Galaxy S7 و S7 Edge للبيع عالمياً باعت سامسونج 60 ألف نسخة من كلا الهاتفين وفي اليوم التالي باعت 40 ألف نسخة من كلاهما.

ويقول الموقع أن 40% من مبيعات لصالح الـ Galaxy S7 Edge و 60% من المبيعات لصالح الـ Galaxy S7 ويبدو أن مبيعات كلا الهاتفين قد تتخطى مبيعات الـ Galaxy S6 والـ S6 Edge حيث كانت باعت العملاقة الكورية 200 ألف نسخة من كلاهما في أول 10 أيام من توفرهم في الأسواق.

المصدر