In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إتش تي سي: كاميرا HTC 10 ستكون الأفضل في العالم وستأتي بشئ أول مرة يراه أحد

بواسطة أحمد علاء 3/16/2016 2:24:00 AM


الفترة السابقة رأينا العديد من التسريبات عن هاتف HTC 10 والمتوقع الإعلان عنه رسمياً يوم 11 أبريل واليوم إتش تي سي نشرت على حسابها الرسمي على تويتر صورة وتغريدة تشويقية تشوق فيها عن كاميرا الهاتف الأمامية والخلفية.

إتش تي سي ذكرت في التغريدة جملة "World first, world class, front and back" وواضح أن جملة world class تعني أن الكاميرا الأمامية والخلفية في هاتف HTC 10 ستكون هي الأفضل في العالم.

 



أما جملة World first تعني أن الكاميرا الخلفية والأمامية في هاتف HTC 10 ستأتي بتقنية أو ميزة سنراها لأول مرة في الهواتف الذكية ولكن لا نعلم ما هي حتى الأن قد تكون مستشعر بمثبت بصري ثنائي على كل حال سننتظر ونرى.

المصدر