In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أكثر من 10 مليون طلب مسبق على هاتفي سامسونج Galaxy S7 و S7 Edge في الصين

بواسطة أحمد علاء 3/16/2016 9:50:00 PM


يبدو أن مبيعات هاتفي سامسونج Galaxy S7 و S7 Edge تسير بشكل جيد في معظم الدول التي توفروا فيها حيث وفقاً لموقع SamMobile الطلب المسبق على كلا الهاتفين في الصين تخطى حاجز الـ 10 مليون.

سامسونج فتحت الطلب المسبق على هاتفي Galaxy S7 و S7 Edge في الصين يوم 11 مارس ويتوفر الهاتف لدى 8 متاجر تجزئة هناك وأكثر من 6.35 مليون نسخة تم طلبها من واحد من أكبر المتاجر على الإنترنت في الصين JD.com.

وتم طلب أكثر من 1.3 مليون نسخة من كلا الهاتفين من متجر Suning بينما متاجر Gome و Lynx نفذ لديهم المخزون وهو ما يعني أن الطلب على الهاتف تعدى الـ 10 مليون وقد يصل إلى 15 مليون قبل غلق الطلب المسبق على كلا الهاتفين يوم 18 مارس.

المصدر