In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أوبر تعلن عن ميزة جديدة للدفع إلى أصدقائك وعائلتك

بواسطة أحمد علاء 3/17/2016 9:25:00 PM


أوبر أعلنت بالأمس عن ميزة جديدة وهي Family Profiles حيث يُمكن من خلال هذه الميزة الدفع لأصدقائك أو أفراد عائلتك تكلفة رحلتهم بدلاً من أن يدفعوا هم حقها.

عندما تقوم بإنشاء Family Profiles سيكون مُتاح لك إضافة 10 من جهات الإتصال لديك يستطيعوا هؤلاء مشاركة فاتورة الدفع الخاصة بهم في أوبر معك وبعدها يتم خصم حق الرحلة من حسابك بدلاً من خصمها من حسابهم.

في الوقت الحالي ميزة Family Profiles متوفرة لمستخدمي أوبر في عدد قليل من المدن وهما اتلانتا ودالاس وفينيكس ومتوقع أن تتوفر في مدن آخرى قريباً.

المصدر