In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

النسخة المفتوحة من هاتف LG G5 ستتوفر للبيع يوم 1 أبريل

بواسطة أحمد علاء 3/19/2016 11:12:00 AM


أعلن متجر B&H Photo عن توفر النسخة المفتوحة من هاتف LG G5 للبيع يوم 1 أبريل وهذه النسخة هي النسخة العالمية التي يُمكن أن تعمل في أي بلد ولكن لم يكشف المتجر عن سعر الهاتف.

متجر B&H Photo سيوفر الهاتف باللون الفضي واللون التيتان فقط ولم يذكر المتجر إذا كان سيوفر الإضافات التي يُمكن تركيبها في الهاتف أم لا ولكن على كل حال الأمور ستتضح أكثر يوم 1 أبريل.

لمن مهتم بشراء الهاتف من على متجر B&H Photo يُمكنه التسجيل من خلال هذا الرابط لكي يتم إرسال رسالة له عندما يتوفر الهاتف.

المصدر