In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مايكروسوفت تعمل على جلب إضافات متصفح كروم إلى متصفح إيدج

بواسطة أحمد علاء 3/19/2016 11:41:00 AM


تسعى مايكروسوفت في الوقت الحالي لجلب الإضافات الخاصة بمتفصح جوجل كروم لمتصفحها الخاص إيدج وذلك من خلال تطوير أداة ستساعد في القيام بهذا الأمر.

وقال Jabob Rossi أحد أعضاء فريق المهندسين الذي يعمل على تطوير متصفح إيدج أن الفريق يعمل في الوقت الحالي على أداة ستساعد في جلب إضافات متصفح كروم إلى متصفح إيدج.

ولكن واضح من تغريدات Jabob Rossi أن الأداء مازالت في مراحل التطوير الأولى وقد تكشف مايكروسوفت معلومات أكثر عنها مؤتمر المطورين الخاص بالشركة الذي سيتم إقامته نهاية الشهر الحالي أو يوم 4 أبريل خلال المؤتمر الخاص بالمتصفح.

المصدر