In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف iPhone 7 قد يأتي بجسم مصنوع من السيراميك وبطارية أكبر من الجيل السابق

بواسطة أحمد علاء 3/20/2016 7:51:00 PM


الفترة السابقة ظهرت العديد من التسريبات عن رائد آبل القادم iPhone 7 وبالأمس ظهرت تسريبات جديدة عن الهاتف تخص البطارية وجسم الهاتف.

وفقاً للتسريبات التي ظهرت بالأمس جسم هاتف iPhone 7 قد يكون مصنوع من السيراميك وكانت إتش تي سي هي أول من قدمت هاتف مصنوع من هذه المادة وهو One S بجانب ذلك قد يأتي الهاتف ببطارية أكبر بنسبة 6% من بطارية الـ iPhone 6s.



يُذكر أن آبل لن تعلن عن هاتف iPhone 7 قبل شهر سبتمبر القادم ولكن الشركة ستكشف غداً عن هاتف جديد بشاشة قياسها 4 بوصة وهو iPhone SE.

المصدر