In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ما المقصود بحرفي SE الموجودين في نهاية اسم هاتف iPhone SE؟

بواسطة أحمد علاء 3/23/2016 1:12:00 AM


آبل بالأمس أعلنت عن هاتف iPhone SE صاحب الـ 4 بوصة وكانت هناك العديد من الأسئلة عن حرفي SE الموجودين في أخر اسم الهاتف وماذا يعنوا وبالأمس رئيس التسويق في آبل Phil Schiller كشف عن ما هو المقصود بحرفي SE.

ذكر Phil Schiller على حسابه الرسمي على تويتر أن حرفي SE الموجودين في نهاية اسم هاتف iPhone SE إختصار لجملة Special Edition وهو ما ذكرته التسريبات التي ظهرت قبل الإعلان الرسمي عن الهاتف أن حرفي SE إختصار لجملة Special Edition.

يُمكنك التعرف على هاتف iPhone SE ومعرفه كل شئ عنه من خلال هذا الرابط.
 



المصدر