In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ميزة جديدة في تطبيق Google Photos ستساعدك في عمل ألبوم لرحلتك

بواسطة أحمد علاء 3/23/2016 9:20:00 PM


تطبيق Google Photos به العديد من المميزات الرائعة وبالأمس كشفت جوجل عن ميزة جديدة قادمة للتطبيق تُدعى smarter albums وستساعدك هذه الميزة في عمل ألبوم لأفضل الصور من رحلتك أو الحدث الذي كنت تتواجد فيه.

بجانب ذلك ستضع جوجل في الألبوم المكان الذي تم إلتقاط هذه الصور فيه وهذه الميزة ستساعد في الوصول إلى صور الرحلة أو الحدث بشكل سريع بدلاً من أن تتوه هذه الصور بين الصور الآخرى التي تلتقطها بهاتفك.



ميزة smarter albums بدأت تتوفر بالفعل لمستخدمي تطبيق Google Photos ولا يحتاج التطبيق إلى تحديث جديد لكي تظهر هذه الميزة بل ستظهر بشكل تلقائي.

المصدر