In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

محبي آبل لا يعرفوا الفرق بين iPhone 5 و iPhone SE

بواسطة أحمد علاء 3/25/2016 6:44:00 PM


مقدم البرامج التليفزيونة Jimmy Kimmel نزل الشارع في لوس أنجلوس ومعه هاتفين iPhone 5 وذكر لبعض الأشخاص أن أحد هذه الهواتف هو هاتف آبل الجديد iPhone SE وذكرهم على الفارق بينهم وإنه الأفضل.

الأشخاص الذين ظهروا في الفيديو لم يستطيعوا التفريق بين الـ iPhone 5 والـ iPhone SE ولكن ليست هذه المشكلة الأكبر بل المشكلة إنهم قالوا على أحد الهواتف إنه أسرع وأفضل وأخف لمجرد إنه قيل لهم أن هذا هاتف آبل الجديد.



بعض الناس مقتنعين أن الشركة التي يحبونها يقدموا كل شئ جيد حتى إذا لم يقدموا أي جديد في أجهزتهم وهذا يظهر في هذا الفيديو هاتفين iPhone 5 وهناك من يقول أن أحدهم أفضل من الآخر لمجرد إنه قيل له أن هذا هو هاتف iPhone SE.

المصدر