In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أوبو باعت أكثر من 180 ألف نسخة من هاتفي R9 و R9 Plus في يوم واحد فقط

بواسطة أحمد علاء 3/26/2016 9:35:00 PM


منذ أقل من عشرة أيام أعلنت الشركة الصينية أوبو عن هاتفي R9 و R9 Plus واليوم كشفت الشركة عن عدد مبيعات كلا الهاتفين في الصين في اليوم الأول لهم.

أوبو ذكرت إنها استطاعت بيع أكثر من 180 ألف نسخة من هاتفي R9 و R9 Plus في الصين في اليوم الأول من توفرهم في الأسواق وذلك من خلال المتاجر على الإنترنت والمتاجر الفعلية.

أوبو قامت بعمل دعاية كبيرة لهاتفي R9 و R9 Plus في الصين وجلبت المشاهير هناك لكي يقوموا بعمل دعاية لكلا الهاتفين ويبدو أن هذا الأمر ساعد في أن يحقق كلاهما مبيعات جيدة في اليوم الأول لهم.

المصدر