In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

رصد هاتف Galaxy S7 Active على أحد تطبيقات سامسونج

بواسطة أحمد علاء 3/28/2016 10:23:00 PM


يبدو أن سامسونج تستعد للإعلان قريباً عن هاتف Galaxy S7 Active وهو نسخة آخرى من الـ Galaxy S7 والـ S7 Edge ولكن بتصميم أقوى يستطيع أن يتحمل الصدمات القوية والأتربة وغيره من العوامل الصعبة.

هاتف Galaxy S7 Active تم رصده في قائمة التغييرات الجديدة التي ستصل لتطبيق Samsung Level وهو ما يعني أن العملاقة الكورية تستعد للكشف عن الهاتف في وقت قريب جداً ولكن لا نعلم حتى الأن متى قد يتم الإعلان عن الهاتف كذلك لا توجد أي معلومات عن مميزاته أو مواصفاته.



المصدر