In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل توفر تطبيق الحاسبة الخاص بها على متجر Play Store

بواسطة أحمد علاء 3/30/2016 11:42:00 PM


على الرغم أن تطبيق الحاسبة الخاص بجوجل متوفر تقريباً على كل الأجهزة التي تعمل بنظام أندرويد ولكن هذا لم يمنع الشركة من توفر التطبيق على متجر Play Store لكي يكون من السهل تحديثه وإضافة مميزات جديدة بدلاً من أن يكون التحديث مع كل تحديث جديد للنظام ككل.

النسخة الجديدة من تطبيق الحاسبة على متجر Play Store هي نفسها المتوفرة على معظم أجهزة أندرويد وتحمل إصدار 6.0 وتأتي بميزة جديدة وهي دعم الساعات التي تعمل بنظام أندرويد وير بحيث يستطيع مستخدمي هذه الساعات تحميل التطبيق وإستخدامه من خلال ساعتهم بدون الحاجة للهاتف أو اللوحي لحساب شئ ما.

ويُمكنك تحميل تطبيق الحاسبة الخاص بجوجل من متجر Play Store من هنا.