In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إل جي باعت 15 ألف نسخة من الـ G5 في كوريا الجنوبية في يوم واحد فقط

بواسطة أحمد علاء 4/1/2016 10:58:00 PM


إل جي وفرت هاتف G5 للبيع في الولايات المتحدة وعدد من الدول الآخرى اليوم ولكن الهاتف متوفر منذ الأمس في كوريا الجنوبية ووفقاً للتقرير الذي ظهر اليوم المبيعات هناك جيدة جداً.

ووفقاً لبعض المحللين تقول وكالة الإعلام The Korea Heard أن إل جي باعت 15 ألف نسخة من هاتف G5 في يوم واحد فقط في كوريا الجنوبية وهذا الرقم ثلاث أضعاف مبيعات هاتف G4 في اليوم الأول له في كوريا الجنوبية.

وعانت شركة الإتصالات الكورية KT Corp من إنقطاع في الشبكة مما سبب تأخير في بيع 2000 نسخة إضافية من الهاتف ويتوقع المحللون أن تبيع الشركة 10 مليون نسخة من الهاتف مع نهاية العالم الحالي.

المصدر