In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جسم هاتف LG G5 مغطى بطبقة من البلاستيك

بواسطة أحمد علاء 4/2/2016 9:02:00 PM


إل جي عندما أعلنت عن هاتف G5 كشفت إنه مصنوع بشكل كامل من المعدن وبالفعل الهاتف كذلك ولكن الشركة لم تذكر أن جسمه مغطى بطبقة من البلاستيك حيث ظهر هذا الأمر في أحد الفيديوهات على اليوتيوب.

قناة JerryRigEverything على اليوتيوب قامت بعمل تفكيك لهاتف LG G5 وتم إكتشاف أن جسم الهاتف مغطى بطبقة من البلاستيك وعندما يتم إزالة هذه الطبقة يظهر الجسم المعدني للهاتف.



إل جي قد تكون قامت بهذا الأمر لإخفاء antenna الخاصة بالهاتف وحتى يصبح شكله أجمل بدلاً من ظهورها على جسم الهاتف ولكن على كل حال الهاتف مصنوع من المعدن ولكن ما تلمسه يدك من الخارج هو بلاستيك.

المصدر