In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج باعت 10 مليون نسخة من هاتفي S7 و S7 Edge في شهر مارس

بواسطة أحمد علاء 4/5/2016 12:08:00 AM


يبدو أن سامسونج عادت إلى الطريق الصحيح مرة آخرى وكانت البداية مع هاتفي Galaxy S6 و S6 Edge والأن الـ Galaxy S7 و S7 Edge حيث حقق كلا الهاتفين مبيعات أعلى من المتوقع وأفضل كثيرين من الجيل السابق.

سامسونج كانت تتوقع أن تبيع 7 مليون نسخة من هاتفي Galaxy S7 و S7 Edge خلال شهر مارس ولكن وفقاً للمحلل Jay Yoo العملاقة الكورية باعت 9.5 مليون نسخة من كلا الهاتفين مما ساعد في ارتفاع اسهمها.

ويبدو أن تصميم الـ Galaxy S7 المتشابه مع هاتف Galaxy S6 لم يؤثر على مبيعات الهاتف بل تسير المبيعات بشكل جيد وهذا التشابه في التصميم قلل من تكلفة تصنيع الهاتف وهذا سيعود بالنفع على العملاقة الكورية.

المصدر