In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

الكاميرا الأمامية في هاتف HTC 10 قد تأتي بتقنية OIS

بواسطة أحمد علاء 4/9/2016 12:40:00 AM


رأينا الفترة السابقة العديد من التسريبات عن هاتف HTC 10 ونشرت الشركة عدة صور وفيديوهات تشويقية للهاتف ومنهم ما يؤكد أن كاميرا الهاتف ستأتي بتقنية OIS وكانت ذكرت الشركة أن كاميرا الهاتف ستكون الأفضل.

اليوم المصورة Kisha Bari قامت بنشر تغريدة على حسابها الرسمي على تويتر بها صورة سيلفي تم تصويرها بالكاميرا الأمامية لهاتف HTC 10 وقالت أن هذه الصورة ملتقطة بأول هاتف في العالم يأتي بكاميرا أمامية بها تقنية OIS وهو HTC 10.



أتوقع أن إتش تي سي ستقدم لنا شئ جيد مع هاتف HTC 10 وأتمنى أن يكون سعر الهاتف معقول ومتوقع أن تعلن الشركة عن الهاتف يوم 12 أبريل.

المصدر