In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

الأن يُمكنك مشاركة ملفات دروب بوكس مباشرة من داخل فيسبوك ماسنجر

بواسطة أحمد علاء 4/12/2016 7:55:00 PM


إذا كنت تقوم بمحادثة مع شخص وتريد إرسال ملف له متواجد على حسابك على دروب بوكس ستضطر للذهاب إلى خدمة دروب بوكس والبحث عن الملف ثم مشاركته مع هذا الشخص ولكن هذا الأمر تغير الأن.

الأن مع تحديث جديد لتطبيق فيسبوك ماسنجر وتطبيق دروب بوكس أصبح بإمكانك إرسال الملفات الموجودة على دروب بوكس من داخل الماسنجر مباشرةً فقط ستضغط على زرار More داخل الماسنجر وسيظهر لك خيارات من بينها دروب بوكس ستقوم بإختياره وبعدها سيكون مُتاح لديك إختيار أي ملف موجود على حسابك على دروب بوكس وإرساله للشخص الذي تقوم بمراسلته.

التحديث الجديد للماسنجر ودروب بوكس متوفر الأن لمستخدمي أندرويد و iOS.

المصدر