In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف LG G5 SE هو النسخة الكورية من هاتف G5

بواسطة أحمد علاء 4/12/2016 8:07:00 PM


قبل الإعلان رسمياً عن هاتف LG G5 قامت إل جي بتسجيل العلامة التجارية LG G5 SE مما جعل البعض يتوقع أن الشركة ستسير على نهج آبل وستقدم لنا نسخة صغيرة في الحجم من الـ G5 بمواصفات قوية.

وبالأمس ظهرت علبة غطاء لهاتف LG G5 مكتوب على ظهرها أن الغطاء متوافق مع هاتف G5 و G5 SE وهو ما يعني أن كلا الهاتفين واحد تقريباً كذلك منذ أيام قليلة موقع Droid Life ذكر على حسابه الرسمي على تويتر أن هاتف G5 SE هو النسخة الكورية من هاتف G5 ولا يوجد أي إختلاف بينهم.




في الوقت الحالي إل جي لم تذكر أي شئ بخصوص هذا الهاتف ولكن بالتأكيد الأمر ستتضح بشكل أكبر خلال الأيام القادمة.




المصدر