In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مايكروسوفت تضيف كود QR لشاشة الموت الزرقاء في ويندوز 10

بواسطة أحمد علاء 4/12/2016 8:57:00 PM


بعد التعديل الكبير الذي أدخلته مايكروسوفت على شاشة الموت الزرقاء في ويندوز مع ويندوز 8 وهو حذف العديد من أكواد الخطأ وإستبدالها بوجه تعبيري حزين أدخلت مع التحديث التجريبي الجديد لويندوز 10 تحديث جديد.

مايكروسوفت قامت بإضافة كود QR لشاشة الموت الزرقاء مع أخر تحديث تجريبي لويندوز 10 وذلك لكي تسهل على المستخدمين الحصول على حل للمشكلة التي ظهرت لهم من خلال مسح هذا الكود عن طريق هواتفهم الذكية وبعدها يتم البحث عن هذه المشكلة مباشرة.

هذا الأمر سيتوفر لكل مستخدمي ويندوز 10 مع تحديث Anniversary الذي سيتوفر لكل المستخدمين في الصيف.

المصدر