In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تسريب صور جديدة للجيل الرابع من هاتف موتورولا Moto G

بواسطة أحمد علاء 4/18/2016 10:13:00 PM


بالأمس رأينا تسريبات عن هاتفي Moto G4 و Moto G4 Plus واليوم تسربت صور جديدة لواحد منهم ولكن لا نعلم الذي يظهر في الصورة هو الـ G4 أو الـ G4 Plus ولكن يبدو إنه الأخير.

في الصورة نلاحظ وجود زرار الـ Home والذي سيكون مدمج معه قارئ البصمة والهاتف من هذه الجهة يشبه الصورة التي نشرها المسرب الشهير وقال إنها لهاتف Moto G4 Plus لذلك أتوقع أن يكون هذا الهاتف هو.



في الجهة الخلفية نرى شعار M وكاميرا الخلفية أسفلها فلاش LED ويوجد أعلاها نقطتين قد يكونوا ليزر التركيز التلقائي. يُذكر إنه متوقع أن يتوفر هاتفي Moto G4 و Moto G4 Plus للبيع في شهر مايو.

المصدر