In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تحتفل بإصدار كروم 50 بوصول عدد مستخدميه إلى مليار مستخدم نشط

بواسطة أحمد علاء 4/21/2016 9:18:00 PM


جوجل أطلقت إصدار 50 من متصفح كروم لمستخدمي ويندوز وماك ولينيكس وسيتم إطلاق النسخة النهائية من الإصدار لمستخدمي المتصفح على أندرويد و iOS قريباً جداً وبهذه المناسبة تحتفل جوجل بمتصفح كروم.

مع إطلاق إصدار 50 من كروم كشفت جوجل أن عدد مستخدمي المتصفح على الأجهزة المحمولة وصل إلى مليار مستخدم نشط شهرياً ويتم تحميل 771 مليار صفحة شهرياً على المتصفح وحماية 145 مليون شخص شهرياً من المواقع الخبيثة.



بجانب ذلك أعلنت جوجل عن إطلاق النسخة المستقرة من إصدار 50 من نظام Chrome OS ويأتي التحديث الجديد بتصميم ماتريال ديزاين للنظام ويصل التحديث في الوقت الحالي لكل مستخدمي الكروم بوك.



المصدر