In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تويتر تختبر تصميم ماتريال ديزاين على موقعها على الأجهزة المحمولة

بواسطة أحمد علاء 4/22/2016 7:03:00 PM


تويتر بدأت منذ فترة في إختبار تصميم جوجل ماتريال دايزان على تطبيقها الرسمي على أندرويد وقد نرى التطبيق بهذا التصميم قريباً جداً ولكن يبدو أن الشركة لن تكتفي بهذا الأمر حيث ستقوم بتحويل موقعها على الأجهزة المحمولة لنفس التصميم.

أحد المستخدمين ذكر أن موقع تويتر على الأجهزة المحمولة أصبح تصميمه لديه هو ماتريال ديزاين بدلاً من التصميم السابق الذي كانت ألوانه أزرق في أسود وتم تحويل الألوان إلى أبيض مع أزرق وأصبح شكل الموقع أجمل.




في الوقت الحالي قد لا يكون تم تفعيل التصميم لكل مستخدمي تويتر عبر الموقع على الهواتف المحمولة ولكن بالتأكيد سيتم تطبيقه تدريجياً على كل المستخدمين.

المصدر