In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل ومايكروسوفت يتفقوا على إسقاط الدعاوي القضائية بينهم

بواسطة أحمد علاء 4/23/2016 10:22:00 PM


يبدو أن الحرب القضائية بين جوجل ومايكروسوفت ستنتهي حيث هناك معارك كثيرة بين الشركتين في المحاكم ولكن كلاهما أصدر بيان بالأمس يوضح إنهم سيتنازلوا عن أي دعاوي قضائية بينهم.

مايكروسوفت وجوجل أصدروا بيانات متشابهة قالوا فيها إنهم سيحلوا أي مشاكل بينهم ولن يذهبوا إلى المحاكم وأي دعاوي قضائية سواء من هذا الطرف أو هذا الطرف تم التنازل عنها وذكر كلا الشركتين إنهم سيركزوا على المنافسة بينهم في الأسواق بدون وجود قضايا.

ويقول تقرير موقع Re/code أن العمل على هذا الإتفاق كان يتم منذ فترة طويلة والسبب في هذا الإتفاق هو العلاقة الجيدة بين الرئيس التنفيذي لمايكروسوفت ساتيا نادالا والرئيس التنفيذي لجوجل سوندار بيتشاي.

المصدر