In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

Instagram يحصل على تحديث جديد ليتوافق مع الاي فون 5 و نظام iOS 6

بواسطة أحمد علاء 9/27/2012 2:43:00 AM

تطبيق Instagram الشهير الذي استحوذت عليه مؤسسة فيس بوك الرائدة في مجال الشبكات الاجتماعية على الانترنت, بقيمة مالية مهمة قدرها مليار دولار, يحصل على إصدار جديد متوافق مع النسخة الأخيرة لهاتف الاي فون "الاي فون 5" الذي يأتي بحجم شاشة 4 بوصة, كما أن النسخة الجديدة من Instagram متوافق مع الإصدار السادس من نظام iOS الخاص بأجهزة ابل.

Instagram

 

Instagram

Instagram

الإصدار الجديد, لم يأتي بالشيء الكثير, فهو إصدار غير مكتمل الخصائص, فإمكانياته محدود شيئا ما, فصندوق الرسائل في التطبيق غير متوفرة بعد, فالنسخة من التطبيق جاءت بالأساس لتتوافق مع حجم الشاشة في الاي فون 5, و نظام iOS 6.

المصدر