In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج هي المصنعة لشريط Touch Bar في حاسب آبل المحمول MacBook Pro

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/2/2016 3:29:00 PM
سامسونج هي المصنعة لشريط Touch Bar في حاسب آبل المحمول MacBook Pro
آبل قدمت لنا الأسبوع الماضي الجيل الجديد من الحاسب المحمول MacBook Pro ويأتي الجهاز بشريط أعلى لوحة المفاتيح يُدعى Touch Bar وهو عبارة عن شاشة OLED تدعم اللمس وتقوم بالعديد من المهام.
 
اليوم تظهر تقرير قادم من كوريا يذكر أن هذه الشاشة الخاصة بشريط Touch Bar في الجيل الجديد من الـ MacBook Pro من تصنيع سامسونج كذلك يذكر التقرير أن الأدوات الداخلية المسئولة عن عمل الشاشة من تصنيع سامسونج.
 
حتى الأن سامسونج وآبل لم يؤكدوا أي من هذه المعلومات ولكي نتأكد من هذا التقرير سننتظر حتى يتوفر الجهاز في الأسواق ويتم عمل تفكيك لمكوناته.


سامسونج آبل ماك بوك برو MacBook Pro