In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

شركة شارب تنوى تسريح 10 آلاف موظف من العمل

بواسطة أحمد علاء 9/28/2012 5:08:00 AM

شركة شارب بدأت فى تقليل حاد من القوى العاملة لديها لتصبح أكثر مرونة و تكيف فى الأوقات الشديدة هذا ما أوضحته أحد التقارير الإخبارية .
الشركة حاليا تدرس خفض أكثر من 10 آلاف وظيفة و هو ما يمثل حوالى 18 بالمائة من القوة العالمة لديها ، بالإضافة إلى الدراسات التى تحدث حاليا مع فوكسكون لبيع ثلاث من مصانعها .

فى نهاية الربع الثانى لم يكن لدى شركة شارب ما يكفى لتغطية الإلتزامات المادية التى قدرت بـ 16 مليار دولار من الديون ، لذا أعلنت الشركة فى وقت سابق عن نيتها فى تسريح 5000 موظف من العمل .

المصدر