In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

لعبة Jungle Run Rayman أصبحت متاحة على الاندرويد و iOS

بواسطة أحمد علاء 10/1/2012 5:07:00 AM

بعدما كانت لعبة Jungle Run Rayman متوفرة فقط على نظام ابل iOS, لتعمل على الاي فون و الاي باد, أصبح بإمكان مستخدمي نظام الاندرويد تجربة اللعبة على أجهزتهم.

Jungle Run Rayman

اللعبة تدخل ضمن الألعاب الفردية التي تتطلب نوع من التركيز و الخفة للوصول بشخصية اللعبة إلى نهاية كل جزء من اللعبة, و تجري أحداث اللعبة في عوامل مختلفة تتسم بسلاسة التصميم و روعة الأحداث التي تنقل الاعب إلى بيئة افتراضية جميلة أبدعت في تشكيلها الشركة المطورة للعبة Jungle Run Rayman .

Jungle Run Rayman

بالنسبة لمستخدمي iOS لا جديد في اللعبة فهي متوفرة منذ مدة متجر ايتونز بسعر 3 دولار, و يمكن تحميلها من هذا الرابط : هنا , أما بالنسبة لمستخدمي هواتف الاندرويد فاللعبة جديدة عليهم, و بثمن 3,07 دولار يمكن تحميلها من هنا

Jungle Run Rayman

المصدر