In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مكافآت جديدة للاعبى الإكس بوكس للتشجيع

بواسطة أحمد علاء 10/1/2012 4:58:00 AM

فى الماضى لم تعد أجهزة xbox قابلة للظهور ، لكن الآن برنامج Live Rewards الخاص بجهاز xbox من مايركروسوفت يعطى المستخدمين العديد من الإمتيازات الخاصة للحصول على أعلى تسجيل للألعاب .

يتم تقسيم المستويات إلى : المنافس و البطل و الأسطورة ، تسجيل المنافس من اللاعبين بمستوى من 3000 إلى 9999 مع هدية خاصة أثناء أعياد ميلادهم ( الجائزة تستحق 0.25 دولار مساوية لعنصر الأفاتار ) .
مستوى البطل الذى يسجل 10000 و 24999 سوف يكافأ بهدية خاصة و خصم 1% على أجهزة xbox شهريا .

اللاعبين الذين لديهم تسجيل من 25000 إلى ما هو أعلى فى مستوى الأسطورة و التى تحتوى على ما حصل علية لاعبى مستوى البطل سيحصلون على 2 % خصم على المشتريات بجابن 1 % من مستوى البطل كل شهر .

المصدر