In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج بصدد الإعلان Mini Galaxy S III

بواسطة أحمد علاء 10/4/2012 4:58:00 PM

أرسلت سامسونج يوم أمس بطاقات الدعوى لحضور مؤتمر سامسونج القادم يوم الحادي عشر من أكتوبر الجاري, و الذي سيشهد بحسب التوقعات الكشف عن نسخة مصغرة من هاتف سامسونج Galaxy S III " Galaxy S III Mini ".

سامسونج

بطاقة الدعوة كما هو واضح من خلال الصورة, تحمل رقم S كبير مما يعني أن الأمر يتعلق بمنتج Galaxy S III و بضبط Galaxy S III Mini, الذي يتوقع منه زيادة حدة منافسة الاي فون 5 الذي لم يرقى إلى مستوى تطلعات عشاق منتجات آبل خصوصا بعد العيوب المتسلسلة لاحقته سواء في الكاميرا و الهالة الأرجوانية التي تؤثر على جودة الصور, أو سوء نظام الخرائط في iOS 6, لحد الآن الخبر هو مجرد خبر لم تأكده أي جهة رسمية من سامسونج, الكفيل بتأكيد ذلك هو الحادي عشر من أكتوبر القادم.

المصدر