In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

حول الاي فون إلى الجرس المنبه التقليدي

بواسطة أحمد علاء 10/7/2012 4:00:00 AM

iBell هو اكسيسوار خاص بهاتف الاي فون 3 و 4, يحول الهاتف إلى منبه الجرس التقليدي الذي كان ذات يوم عنصر أساسي في البيوت قبل أن تمحو أثره التكنولوجيا المتقدمة التي حولت و غيرت في كل شيء.

ibill

iBell يتوفر في نسختين واحدة ذات حجم صغير iBell mini و أخرى iBell cradle اكبر شيئا ما يمكن استعمالها إضافة إلى جرس منبه محطة لشحن الاي فون, الجهاز يبلغ سعره 38 دولار و هو متوفر بعدة ألوان مختلفة و تضم الأبيض و الأسود و البرتقالي و الوردي و الأزرق.

ibill

منبه الجرس هذا لا يحتاج إلى مصدر طاقي خارجي, لكنه يحتاج إلى توفر تطبيق خاص به على الاي فون يلعب دور الوسيط بينه و بين الهاتف.

المصدر