In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تعد تقنية " العقل الإفتراضى " للعمل بالتطبيقات

بواسطة أحمد علاء 10/7/2012 4:11:00 AM

قامت مجموعة من المهندسين بشركة جوجل و المسماه بإسم " GOOG " بالإجتهاد فى الكثير من العمل لبناء تطبيق يحاكى خلايا المخ المتصلة القادرة على الإتصال بشكل مستقل و دون تدخل من الإنسان ، قد اطلق على هذا المشروع إسم " العقل الإفتراضى " و الذى يعمل على جعل منتجات جوجل أكثر ذكاء و بدءا بخدمة التعرف على الكلام كأول خدمة لديهم .

أكد فنسنت فانهوك أحد مطورى التعرف على الكلام فى جوجل على أن مشروع " العقل الإفتراضى " قد أنتجت تحسين بنسبة من 20 إلى 25 بالمائة على قدرة البرنامج لتحديد الكلمات بشكل صحيح ، بالطبع كثير من منتجات جوجل ستدخل تحت نطاق هذا المشروع كسيارات جوجل ذاتية القيادة و التى ستفيد بتطور كبير فى المستقبل .

المصدر