In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تعلن عن أندرويد 4.1 لسكان كوريا الجنوبية فقط

بواسطة أحمد علاء 10/10/2012 1:51:00 AM

وفيا بالوعد أعلنت شركة سامسونج عن توفر نظام التشغيل أندرويد 4.1 لجهاز الجالكسى إس 3 و لكن الترقية لا تنطبق إلا على قاطنى كوريا الجنوبية فقط .

و هذا التحديث يأتى بقابلية إستخدام و تحسينات للشاشة الرئيسية و إمكانية توقف الأفلام أثناء التسجيل و إمكانية الدوران الذكية للكاميرا .

على الرغم من أن تطبيق Kies من سامسونج و الذى يتوقع تثبيته بسرعه كبيرة تم ذكره على وجه التحديد فى إعلان سامسونج ، نأمل ان يكون هذا الخبر علامة على مقارنةعالمية مع نظيره المحلى الذى لم يص إلى الترقيه بعد .

للمزيد من الأخبار تابعونا على الفيس بوك ...توتير...جوجل بلس

المصدر