In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل تبدأ في إصلاح نسخ الـ iPhone 6s التي تغلق بشكل تلقائي

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/21/2016 5:28:00 PM
آبل تبدأ في إصلاح نسخ الـ iPhone 6s التي تغلق بشكل تلقائي
واحدة من المشاكل التي واجهت بعض مستخدمي الـ iPhone 6s هي أن الهاتف يغلق بشكل تلقائي واليوم آبل أعلنت اليوم إنها بدأت حل المشكلة وأن المشكلة في بطارية الهاتف وتحتاج البطارية إلى التغيير.
 
نسخ الـ iPhone 6s التي تم تصنيعها في الفترة ما بين سبتمبر إلى أكتوبر 2015 هي فقط التي تُعاني من هذه المشكلة وإذا كنت تعاني من هذه المشكلة ستتواصل مع آبل برقم التسلسلي الخاص بالجهاز وإذا كان هاتفك يعاني من المشكلة ستذهب إلى أقرب فرع للشركة أو أقرب موزع معتمد لتغيير بطارية الهاتف.


آبل آيفون apple iphone 6s