In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فيسبوك ماسنجر أصبح منصة ألعاب على الأجهزة المحمولة

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/30/2016 2:59:00 PM
فيسبوك ماسنجر أصبح منصة ألعاب على الأجهزة المحمولة
فيسبوك ماسنجر لم يعد تطبيق للدردشة مع الأصدقاء فقط بل قامت فيسبوك بإضافة العديد من الألعاب للتطبيق لكي يصبح منصة ألعاب على الأجهزة المحمولة.
 
فيسبوك ماسنجر أصبح فيه أيقونة خاصة بالألعاب على شكل ذراع تحكم ومن خلال الضغط عليه يُمكنك لعب ألعاب Words With Friends و Pac-Man و Galaga و EverWing و Arkanoid والعديد من الألعاب الآخرى.


 
كل ما عليك أن تقوم به أن تدخل المحادثة مع الشخص الذي تريد أن تلعب معه وتضغط على أيقونة ذراع التحكم وتختار اللعبة التي تريدها كذلك يُمكنك اللعب بشكل فردي من خلال إختيار الألعاب التي تظهر لك أثناء تصفحك الفيسبوك.


أندرويد iOS فيسبوك فيسبوك ماسنجر