In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف سامسونج Galaxy S8 قد يأتي بكاميرا واحدة فقط في الجهة الخلفية

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/2/2016 4:22:00 PM
هاتف سامسونج Galaxy S8 قد يأتي بكاميرا واحدة فقط في الجهة الخلفية
الفترة السابقة رأينا تسريبات تذكر أن هاتف سامسونج Galaxy S8 سيأتي بكاميرتين في الجهة الخلفية ولكن يبدو أن العملاقة الكورية قررت الإستغناء عن هذه الفكرة.
 
وفقاً لتسريبات جديدة ظهرت اليوم سامسونج ستعتمد على كاميرا واحدة فقط في الجهة الخلفية في هاتف Galaxy S8 أو قد نرى النسخة الأكبر من الهاتف تأتي بكاميرتين في الجهة الخلفية مثلما فعلت آبل مع الآيفون 7.
 
هاتف Galaxy S8 متوقع أن يأتي بشاشة بدون حواف تقريباً وسيكون هناك نسخة بشاشة قياسها 5.7 بوصة وآخرى بشاشة قياسها 6.2 بوصة ولكن مازالت كل هذه الأمور تسريبات ولا يوجد شئ مؤكد حتى الأن.


أندرويد سامسونج galaxy s8 Samsung