In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف LG G6 قد يكون مُضاد للماء ويدعم الشحن اللاسلكي

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/6/2016 3:24:00 PM
هاتف LG G6 قد يكون مُضاد للماء ويدعم الشحن اللاسلكي
رأينا منذ فترة تسريب يتحدث عن رائد إل جي القادم G6 وذكر هذا التسريب أن الهاتف لن يدعم تركيب الإضافات مثل الـ G5 واليوم ظهرت تسريبات جديدة عن الهاتف.
 
وفقاً للتسريبات التي ظهرت اليوم هاتف LG G6 سيكون مُضاد للماء ولكن لا يوجد معلومات عن المعيار وكذلك سيدعم الهاتف الشحن اللاسلكي وهذا الأمر قد يعني أن إل جي ستتجه إلى تصميم زجاجي مع هاتف G6 لكي يدعم الهاتف الشحن اللاسلكي.
 
إل جي متوقع أن تعلن عن هاتف G6 خلال أحداث مؤتمر MWC 2017 في شهر فبراير القادم وهو نفس المؤتمر المتوقع أن تعلن فيه سامسونج عن هاتف Galaxy S8.


أندرويد LG ال جي LG G6