In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مايكروسوفت: الماك بوك الجديد كان سبب في إنتقال عدد كبير إلى أجهزة Surface

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/12/2016 4:37:00 PM
مايكروسوفت: الماك بوك الجديد كان سبب في إنتقال عدد كبير إلى أجهزة Surface
مايكروسوفت أعلنت اليوم في بيان رسمي أن شهر نوفمبر كان أفضل شهر لمبيعات أجهزة Surface وقالت أن الإنتقال من أجهزة ماك إلى Surface كان الأفضل على الإطلاق خلال هذا الشهر.
 
تقول عملاقة البرمجيات أن خيبة الأمل التي شعر بها المستخدمين بسبب الماك بوك الجديد كانت سبب في الإنتقال إلى أجهزة Surface خصوصاً بالنسبة للمحترفين وأصحاب الأعمال.
 
وكانت مايكروسوفت أطلقت برنامج لإستبدال أجهزة MacBook Pro أو MacBook Air بأجهزة Surface Book أو Surface Pro والحصول على تخفيض يصل إلى 650 دولار على سعر كلا الجهازين.


آبل MacBook مايكروسوفت Surface