In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تغير اسم منصة إنترنت الأشياء من Brillo إلى Android Things

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/14/2016 4:09:00 PM
جوجل تغير اسم منصة إنترنت الأشياء من Brillo إلى Android Things
أعلنت جوجل بالأمس عن تغيير اسم منصة إنترنت الأشياء Brillo إلى Android Things وأطلقت نسخة المعاينة من هذه المنصة للمطورين بحيث يبدأوا في العمل على المنصة ويتم دمجها مع أجهزة إنترنت الأشياء.
 
منصة Android Things قائمة على نظام أندرويد ولكن جوجل جعلت النظام أخف وأكثر سلاسة لكي يعمل بشكل جيد مع أجهزة إنترنت الأشياء وعملية التطوير على المنصة ستكون سهلة على المطورين لإنها تعتمد على أدوات تعاملوا معاها من قبل مثل Google Play Services و Android Studio و Google Cloud Platform.
 
وقريباً سنرى أجهزة منزلية تعمل بنظام أندرويد أو Android Things.


أندرويد جوجل انترنت الاشياء Android Things