In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فيسبوك تدخل بعض التعديلات لمحاربة الأخبار المزيفة

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/16/2016 3:04:00 PM
فيسبوك تدخل بعض التعديلات لمحاربة الأخبار المزيفة
فيسبوك أعلنت بالأمس إنها ستبدأ في إدخال بعض التعديلات بداية من هذا الأسبوع لمحاربة الأخبار المزيفة والوهمية.
 
المستخدمين سيكونوا قادرين على إرسال تقرير على أي خبر يروا إنه مزيف أو غير صحيح وذلك من خلال الضغط على السهم الموجود في الأعلى ناحية اليمين بجانب كل مقالة ثم إختيار تقرير وإختيار أن هذه المقالة مزيفة وستظل هذه المقالة متواجدة ولكن لن تظهر للمستخدمين كثيراً.


 
إذا ظهرت المقالة لأحد المستخدمين وقام بعمل مشاركة لها ستظهر له رسالة تحذيرية أن هذه المقالة غير صحيحة وبدأت هذه التغييرات بالفعل في الظهور ولكن تتفعل لدى المستخدمين بشكل تدريجي.


أندرويد iOS فيسبوك facebook