In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف سامسونج Galaxy S8 سيكون أغلى بنسبة 20% من S7 وسيأتي بمساعد شخصي

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/19/2016 7:34:00 PM
هاتف سامسونج Galaxy S8 سيكون أغلى بنسبة 20% من S7 وسيأتي بمساعد شخصي
الفترة السابقة رأينا العديد من التسريبات عن رائد سامسونج القادم Galaxy S8 وكانت أخر التسريبات تقول إننا قد لا نرى المساعد الشخصي الخاص بالشركة في الهاتف بسبب إتفاقية مع جوجل تمنعها من تقديم خدمات مشابهة ولكن يبدو أن هذه التسريبات كانت غير صحيحة.
 
اليوم ظهر تقرير جديد يذكر أن سامسونج ستدمج المساعد الشخصي الخاص بها مع هاتف Galaxy S8 وأضاف التقرير أن تكلفة تصنيع الهاتف ستكون أعلى من تكلفة تصنيع الـ Galaxy S7 بنسبة تتراوح بين 15 إلى 20% مما سيؤدي إلى رفع سعر الهاتف مقارنة بالـ S7 بنفس النسبة تقريباً.
 
 


أندرويد سامسونج galaxy s8 Samsung