In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مكالمات الفيديو الجماعية تصل لتطبيق فيسبوك ماسنجر على أندرويد و iOS

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/19/2016 8:20:00 PM
مكالمات الفيديو الجماعية تصل لتطبيق فيسبوك ماسنجر على أندرويد و iOS

فيسبوك أعلنت اليوم عن وصول ميزة مكالمات الفيديو الجماعية لمستخدمي تطبيق ماسنجر على أندرويد و iOS وذلك في خطوة منها لمنافسة تطبيق سكايب.

من خلال مكالمات الفيديو الجماعية على فيسبوك ماسنجر يُمكنك إجراء مكالمة فيديو مع 6 أشخاص مع إمكانية إضافة ما يصل إلى 50 شخص ولكن سيشاركوا فقط عن طريق الصوت وكذلك يُمكهم إرسال الوجوه التعبيرية والصور المتحركة.

ولبدء مكالمة فيديو جماعية كل ما عليك أن تقوم به بدء دردشة كتابية مع المجموعة وستجد بالأعلى أيقونة ستُمكك من إجراء مكالمة فيديو جماعية للمشاركين في هذه المجموعة.



أندرويد iOS فيسبوك فيسبوك ماسنجر